Äckligt, äckligt, äckligt

Lägger upp dessa bilder så jag själv verkligen kan förstå varför jag måste gå ner i vikt. (De kan se lite konstiga ut eftersom jag har klippt bort en del av bilden för att inte bli igenkänd).
Jag tycker att de delar som är snyggast när de är smala är nyckelbenen, magen och benen. Så här får ni se mina:


Nyckelbenen


Magen (usch...)


Låren (lite suddiga, de är sessutom fotade i en spegel. Så vad som är göst upp på bilden är den övre delen av mina lår)

Nu ska jag se filmen 13, finn på youtube ;)

Kommentarer
Postat av: moi

Jag vill också se 13! men kvaliten på youtube är sjukt dålig :/ tycker jag, och annars brukar kvaliten va rätt okej där ju.. aja



Svar:

2009-02-14 @ 01:51:21
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: Olivia

Men, vadå äckligt? Du ser knappast tjock ut. Självkänslan ligger inte i om man är smal eller inte, du måste gilla dig själv. Det är bra att ta hand om sin kropp (träna, äta bra m.m.) Men att ha dålig självbild är inte att ta hand om sin kropp.

2009-02-27 @ 12:50:04
URL: http://oliviacuty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0