!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morgondagen gick rent ut sagt åt helvete!!! Har haft knäproblem en del, men det försvann, men sedan igår fick jag tillbaka det onda s der blev ingen springning för min del igår. Ska springa idag istället. Mina två bästa kompisar kommer över ikväll och de har ju med sig massa chips och godis, men jag ska göra som jag skrev i det här inlägget (orkar inte skriva om det :p)

Igår skrev jag ju inte kaloriintaget, men har bestämt mig för att inte ljuga för mig själv på det sättet, jag måste ju visa för mig själv hur fet och äcklig jag är och hur många kalorier jag egentligen stoppar i mig så nu blir det ärlighet. But it can get ugly...

Frukost: mjölk ~ 60 kcal (ca 1½ dl)
                flingor ~ 100 kcal
                russin ~ 16 kcal (tog extremt lite)
                juice ~ 60 kcal
                             = 236 kcal

Ska springa så stört mycket sen så slipper jag få ångest ikväll...

Ska ni se melodifestivalen ikväll?

puss
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0