Fika på stan

Hade så jävla mysigt på stan med en kompis, vi hade verkligen hur kul som helst! :)

Ska försöka skita i ex-kompisen ikväll och fokusera på mina bästa vänner :)

Dock för mycket kalorier intogs nog... men jag gick först i 20 minuter till tunnelbanan och sen gick vi runt på stan en timme och sen gick jag i 10 minuter hem. Undrar vad det blir totalt? Ska kolla upp det nu!

Oj, jag har bränt bort fikan + lite mer :)

Fika ~ 357 kcal
Gång ~ -476 kcal

= -119 kcal :)

Är det nån som vet hur man får en sån där bloglovin' länk man kan trycka på för att välja att prenumerera på bloggen? Fattar ni vad jag menar...? Vore jättesnällt om nån kan berätta hur man gör :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0