Frukosten

Frukosten blev 387 kcal... Ingen lunch för mig idag alltså. Min mamma var också hemma nu så hon står alltid och kollar vad jag tar till frukost... Fett jobbigt, då kan jag inte ta små portioner...

Men lunchen är ingen av mina föräldrar med på :D Då blir det bara de i klassen, men det gör inget. Finns flera i klassen som äter mindre än mig och har gått ner i vikt (lyckliga människor...)

Nä, men det blir en powerwalk till skolan på ca 5-7 minuter och sen blir det även en hem. Sen gå en bit till bussen, jag skulle ju kunna gå till nästa hållplats så får jag iaf 5 minuters promenad :D Har ju dans sen också i 45 minuter = kaloriförbränning :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0