Hej

Brist på fantasin när det gäller rubrikerna :p

Dagen har varit sådär. Till en början var det bra, åt lite frukost. Till lunch lyckades jag äta endast en knäckemacka, utan att nån sa nåt! :D Men vid 5-tiden tog hungern över och jag gick ner till ica och köpte en macka... Så jävla dåligt!

Sen gick ju inte middan att undvika heller. Men lyckades äta rätt så lite iaf :) Sen blev det en kopp te nu på kvällen. Då slipper jag somna hungrig :)

Men imorgon är det en ny dag. Då blir det ingen skola för min del. Har bara en lektion (matte), men jag känner att jag måste plugga så stannar hemma istället. Då slipper man krånglet med skollunchen iaf. Sen så ska jag jobba imorgon mellan 16.00-20.30. Då blir det ganska lätt att ta rätt så lite till middag eftersom jag inte äter med min familj då när jag kommer hem.

Hur går det för er? Berätta gärna lite om er själva. Länka gärna till era bloggar också (om ni har några), vill ha lite fler inspirerande bloggar att följa :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0