Frågor

Hade fått lite frågor så tänkte svara på dem här:

hej jag undrar hur din bästa viktminskningsvecka såg ut, dvs vad du åt, intag uttag etc. vad tränar du? kram :)

Veckan då jag gick ner som mest var faktiskt en vecka då jag inte skippade måltider. Jag åt nyttigt och tränade. Dock drack jag ett glas vatten ca 10 min innan varje måltid och en klunk vatten mellan varje tugga och åt långsamt – det för att känna mig mättare snabbare. Jag spydde inte! (Hatar att spy så gör det inte).

Jag konditionstränar och styrketränar flera gånger i veckan samt går en promenad varje dag.

En typisk träningsvecka kan se ut så här:

Måndag: Dansträning + promenad
Tisdag: Löpning + promenad
Onsdag: Dansträning + promenad
Torsdag: Löpning + promenad
Fredag: Intervallträning + styrketräning + promenad
Lördag: Löpning + promenad
Söndag: Danträning + promenad

 

Hur lång är du? Startvikt/nuvarande vikt/målvikt?

Är 169 cm lång.
Startvikt: 59,5 kg
Nuvarande vikt: 58 kg
Målvikt: 55 kg (till att börja med, det blir delmål 1 så får jag se sen ifall jag vill gå ner mer eller inte)

 

Hur lång är du?
Hur gammal är du?
:)

Är 169 cm lång och är 18 år (blir 19 till sommaren)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0