15.13

Kämpar med hungern som börjar tränga sig på nu. Har inte ätit sen kl halv 9 imorse. Drack en kopp te för ca 1,5 timme sen, hjälpte lite. Funderar på att gå och göra en till kopp.

Ska träffa mina 3 allra bästa kompiar ikväll för en chillkväll hemma hos en av dem. Svag som jag är så lär jag äta nåt dumt där, de vet dessutom om mina matproblem så de tar inte ett nej från mig när det gäller mat.
Därför ska jag klara mig i 3 timmar till (alltså ingen lunch) för annars lär jag inte klara av ångesten inatt när jag ska sova. När jag lägger mig inatt kommer det iaf kännas lite bättre eftersom jag inte åt nån lunch. Jag SKA klara detta nu, inte vara svag nu H - är ni med mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0