21.44

Har alldeles nyss tagit en dusch efter min sjukt svettiga dansträning! Kommer ha så ont imorgon - men älska träningsvärk, då märks det ju iaf att man har gjort nåt! Tog dessutom en promenad efteråt.

Imorgon ska jag springa + ta en promenad. Tror jag ska skippa min sista lektion, har matteprov på fredag (måste verkligen plugga!) så tänkte göra en sallad till lunch. Nån som kan ge tips på nån bra? :)

Btw, känner ni er nånsin sugna på nåt snacks (typ chips eller liknande)? En grej som jag brukar göra då är att ta ett glas och lägga i några torra flingor (t.ex. havrefras). Med lite fantasi och inbillningsförmåga kan man lura hjärnan att det är nåt mer onyttigt. :)

Kommentarer
Postat av: e

sv: joodå det kan du :) skriver det i e-post rutan :) kram!

2011-02-10 @ 05:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0