Min nya diet

Okej, räkna kalorier funkar inte för mig. Slutar varannan dag med hets på kvällen. Ska istället köra på den här dieten:

Frukost: havregryndsgröt med bär + smoothie
Lunch: nån sorts sallad
Mellanmål: minimorötter
Middag: det som serveras här hemma (men ska dricka ett glas vatten innan maten och en klunk mellan varje tugga
för att känna mig mätt fortare)
Mellanmål (om jag behöver): minimorötter

Träning:
måndag - springa, dansträning + promenad
tisdag - promenad + styrketräning
onsdag - dansträning + promenad
torsdag - springa + promenad
fredag - styrketräning + promenad
lördag - springa + promenad
söndag - dansträning + promenad

 

Den här dieten känns helt klart realistisk, har provat den en gång förut och gick ner i vikt då. Inte så snabbt som jag kanske hade önskat (därför slutade jag med den), men om jag tränar mer så kanske det funkar bättre :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

drick ett glas vatten ca 10 minuter innan maten också, så får du igång ämnesomsättningen och det där :)

2011-02-07 @ 23:00:05
URL: http://Tryharder.devote.se
Postat av: Alex

Sv: Det går ganska bra för mig! Fast jag har problem med hets ibland, men jag verkar gå ner i vikt ändå.

Jag är 174cm lång och väger 55-58.5kg (vägde 58.5 för en månad sen, har inte vägt mig sen dess)



Kram♥

2011-02-08 @ 07:55:40
URL: http://alexandraluft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0