26 januari 2011

Är det bara jag som tycker att det är svårt att komma på bra rubriker? :P

Iaf, var i skolan idag pga viktiga lektioner. Men nacken är fortfarande stel + att halsen gör satans ont. Blir nog hemma imorgon istället... ska ut med några kompisar på fredag kväll och äta (jag vet, jobbigt... Kommer inte kunna träna nånting innan heller vilket suger...). Sen blir det dans hela natten så vill gärna vara frisk till det :)

Har inte vågat väga mig heller eftersom jag itne kunnat träna... Men har iaf inte ätit nåt onyttigt de senaste dagarna :D

Ska göra en kopp te nu och lägga mig i sängen. Puss på er finisar! <3

(Två dagar kvar på frågestunden.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0