Beslutsångest

Hej på er!

Har inte skrivit på några dagar nu, vet inte riktigt om jag ska fortsätta eller inte. Med viktminskningen och det alltså... Jag mår inte bra psykiskt av det, men jag vill verkligen bli smal. Samtidigt som jag tycker så mycket om er alla! Ni förstår mig verkligen som ingen annan gör. Kommer iaf sluta räkna kalorier, vill gå ner i vikt på ett hälsosamt sätt och inte genom att svälta mig själv, äta nyttigt och träna. Vill ha kul här i livet! Har inte haft kul och mått bra på ett tag, vill verkligen känna mig genomlycklig. Känner mig just nu likgiltig till allt, så kan det inte fortsätta. Har så många runt omkring mig som vill att jag ska sluta med detta, men samtidigt så hör jag hemma i den här världen.

HJÄLP MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0