Neråt går det iaf

- 1 hg idag igen, ny vikt: 56,4 kg. Haha, nåt möster eller, 1 hg/dag. Aja, bara det går neråt så :) Ska skippa frukosten idag, lär bli lite alkohol ikväll (som är sjukt onyttigt) så måste hålla igen nånstans. Eftersom det är skollunch så lär det inte bli mycket där heller ;p

Igår kväll/natt var det sjukt jobbigt. Mådde bara så dåligt, men det värsta är att jag vet ine varför jag mår som jag gör. När jag mådde dåligt när jag var yngre visste jag ändå lite mer vad det var, men nu har jag ingen aning. Det gör mig så frustrerad! Vet man vad man mår dåligt över så kan man ju undvika det lättare, men jag kan inte undvika nåt som jag inte vet vad det är... Nån som befunnit/befinner sig i en liknande situation???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att det visar neråt:)

2011-01-21 @ 10:23:09
URL: http://ificouldbenormal.blogg.se/
Postat av: Fröjda

Även om man gärna vill gå ner mer nununu så är det nog lättare att hålla vikten om man går ner liiite långsammare, det känns kanske lite om dagen men det blir ju mycket i längden :) Kämpa på, du är superduktig!



För övrigt vet jag aldrig varför jag är ledsen/arg nu för tiden, fruktansvärt frustrerande, både för mig själv och för min omgivning :P

2011-01-21 @ 21:18:38
URL: http://frojdfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0