20 maj 2011

Hade världens breakdown igår. Berättade för min mamma hur dåligt jag mår över min kropp och min vikt. Hon sa (som tur var) att det är okej för mig att ha lite koll på min vikt om det sker på ett hälsosamt sätt, gör det inte det så sa hon att hon skulle ta kontakt med någon som kunde hjälpa mig.

Det känns bra att ha berättat det för mamma. Hon vet nu att jag mår dåligt och hjälper mig. Jag sa att min målvikt var 55 kg, hon sa att jag fick börja med 57-58 och sen se. Så hon hjälper mig att avstå från sötsaker, men ändå ser till att jag äter mat - alltså gå ner i vikt på ett hälsosamt sätt. 3 veckor kvar till studenten - vill må bra då!

Kommentarer
Postat av: Danni.

du kan må bra om du vill♥

2011-05-30 @ 02:36:37
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0